Ana Sayfa Dergi Sayıları 156. Sayı Evrimsiz müfredat olgulardan ve gerçeklerden kopar

Evrimsiz müfredat olgulardan ve gerçeklerden kopar

315
0
Concept about the modern life

Son günlerde Milli Eğitim Bakanlığı’nın hazırladığı orta öğretim müfredatı taslağında evrim konusuna yer verilmeyişi gündemimizde. Olağan biyoloji eğitiminin modern biçimiyle uyuşmayan bu tasarruf hakkında belirtmek istediğim bir kaç husus olacak. Öncelikle bakanlığı bu tasarrufa yönelten temel motifin iki ana düşünceden kaynaklanabileceğini varsayalım ve bu düşünceleri mercek altına alalım. 1) Biyolojinin pek çok dalından bilgi akışı […]

Bu içeriği görüntüleyebilmek için, şu seçeneklerden birine abone olmalısınız: 6 aylık e-dergi aboneliği or 1 yıllık e-dergi aboneliği.