Ana Sayfa Dergi Sayıları 243. Sayı T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük dersi öğretim programları

T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük dersi öğretim programları

Tarih, doğru ve tam yansıtılmalıdır. Öğretim programında kazanımların, becerilerin, öğretim yöntem ve materyallerinin uygun olması, karşılaştırmalı, bütüncül öğretim dersin daha iyi kavratılması için yeterli değildir. Cumhuriyet tarihimizin gerçeklere uygun anlatılması ve Atatürk İlkelerine verilen yerin artırılması önemlidir.

54
0

Mustafa Solak Bu çalışmada MEB’in “Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli” adıyla yayımladığı müfredatın Ortak Metni’ne ve diğer derslerin öğretim programına Atatürk ve ilkeleri bağlamında değinmekle birlikte “TC İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük” dersi öğretim programlarının onaylı (son) halini ele alacağız. “TC İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük” dersi, 8. ve 12. sınıflarda okutuluyor. Müfredat yeni olmaktan ziyade güncellemedir. Çünkü […]

Bu içeriği görüntüleyebilmek için, şu seçeneklerden birine abone olmalısınız: 1 yıllık e-dergi aboneliği or 6 aylık e-dergi aboneliği.