Ana Sayfa 203. Sayı Pandemide okulsuz eğitim ve sorunları Okullar neden ve nasıl açık tutulmalı?

Pandemide okulsuz eğitim ve sorunları
Okullar neden ve nasıl açık tutulmalı?

148

Aysuda Kölemen ve Tomris Cesuroğlu ile Söyleşi: Nalân Mahsereci “Okulöncesi ve ilkokul çağındaki çocuklar okuldan uzakta kaldıklarında zekâ gelişimi, fiziksel ve sosyal gelişim açısından telafisi olmayan kayıplara uğruyorlar; fiziksel ve ruhsal sağlıkları ciddi bir şekilde zarar görüyor. Okulöncesi ve ilkokul çağı çocuklarda uzaktan ders yapmak eğitim ya da öğretim amacına hizmet etmiyor; yani o yaş […]

Bu içeriği görüntüleyebilmek için, şu seçeneklerden birine abone olmalısınız: 1 yıllık e-dergi aboneliği or 6 aylık e-dergi aboneliği.
Önceki İçerikSalgın koşullarında uzaktan eğitim ve eğitim emekçilerinin sorunları
Sonraki İçerikEleştirel düşünce açısından İslam kültürü
İÜ Eczacılık Fakültesi mezunu. Eczacı ve popüler bilim yayıncısı. Başta Bilim ve Ütopya ile Bilim ve Gelecek olmak üzere, #tarih, Roman Kahramanları, Papirüs, Aydınlık, Cumhuriyet Kitap Eki, Radikal Kitap Eki gibi dergilerde çok sayıda yazısı, söyleşisi ve çevirileri yayımlandı. "Savaş Emek Kitabı - Gel Ey Seher" adlı biyografik bir nehir söyleşi kitabı ve "Hayal Hızı Çetesi İnsanın Atasını Arıyor" adlı bir çocuk kitabı bulunuyor.