Ana Sayfa Dergi Sayıları 242. Sayı Yeniden, laiklik ve bilimsel eğitim

Yeniden, laiklik ve bilimsel eğitim

Başörtülü bacı mağduriyetiyle başlayıp, 4+4+4 sistemiyle İmam Hatip’leri yaygınlaştırmak, tüm okullarda din derslerini zorlamak, müftülükleri, imamları eğitimde söz sahibi pozisyona getirmek, ÇEDES uygulamaları ile okullarda dini çevreleri ahlakın temsilcileri gibi sunmak ve de her 5-6 yılda bir “yeni” müfredat hazırlayıp öğretim programlarıyla oynayarak laiklikle mücadele ediyorlar.

56
0

Ahmet Doğan 2016 yılında değişen öğretim programları (müfredat) üzerine 2017 yılında bir eleştiri yazısı yazmıştım ve bu yazı Adabelen dergisinin 44. sayısında yayımlandı. Ne yazmışım diye baktım ve gördüm ki; bugün yazılmış gibi yayımlasam neredeyse hiçbir eklemeye gerek yok… Ama ustalık benim, yıllar önceden gelişmeleri görüp, üstün bir öngörü ile yazma becerim değil. Yazının güncelliğinin […]

Bu içeriği görüntüleyebilmek için, şu seçeneklerden birine abone olmalısınız: 1 yıllık e-dergi aboneliği or 6 aylık e-dergi aboneliği.