Ana Sayfa 242. Sayı Yeniden, laiklik ve bilimsel eğitim

Yeniden, laiklik ve bilimsel eğitim

Başörtülü bacı mağduriyetiyle başlayıp, 4+4+4 sistemiyle İmam Hatip’leri yaygınlaştırmak, tüm okullarda din derslerini zorlamak, müftülükleri, imamları eğitimde söz sahibi pozisyona getirmek, ÇEDES uygulamaları ile okullarda dini çevreleri ahlakın temsilcileri gibi sunmak ve de her 5-6 yılda bir “yeni” müfredat hazırlayıp öğretim programlarıyla oynayarak laiklikle mücadele ediyorlar.

32

Ahmet Doğan 2016 yılında değişen öğretim programları (müfredat) üzerine 2017 yılında bir eleştiri yazısı yazmıştım ve bu yazı Adabelen dergisinin 44. sayısında yayımlandı. Ne yazmışım diye baktım ve gördüm ki; bugün yazılmış gibi yayımlasam neredeyse hiçbir eklemeye gerek yok… Ama ustalık benim, yıllar önceden gelişmeleri görüp, üstün bir öngörü ile yazma becerim değil. Yazının güncelliğinin […]

Bu içeriği görüntüleyebilmek için, şu seçeneklerden birine abone olmalısınız: 1 yıllık e-dergi aboneliği or 6 aylık e-dergi aboneliği.
Önceki İçerikMEB’in bilime ve laikliğe aykırı eğitim programı (müfredat) hazırlama çabaları
Sonraki İçerikYapılandırmacılık ve dinsel eğitim