Ana Sayfa 106. Sayı Piyasaya uyumlu dinciliğin bir örneği İslami televanjelizm

Piyasaya uyumlu dinciliğin bir örneği İslami televanjelizm

219

Televanjelizm, metafizik düşünme biçiminin ve piyasayla uyumlu yeniden dinselleştirme projesinin bir izdüşümüdür. İslami televanjelistler ana akım medyada 1990’lı yıllar sonrasında görüldü. Pakistan’da Ferhat Hashmi ve Emir Liaqat; Hindistan’da Zakir Naik; Endonezya’da Abdullah Gymnastiar; Nijerya’da Ahmet Deedat; Suudi Arabistan’da Ahmad al-Shugairi; Mısır’da Emir Halid, Moez Masoud ve Mustafa Hüsni; Türkiye’de Fethullah Gülen ve Adnan Oktar vs. […]

Bu içeriği görüntüleyebilmek için, şu seçeneklerden birine abone olmalısınız: 1 yıllık e-dergi aboneliği or 6 aylık e-dergi aboneliği.
Önceki İçerikHer yola gelen İslam
Sonraki İçerikBiliminsanları ve bilim yayıncılarından bildiri: Bilim, “kolay çözümler” üreten mekanik bir yapı değildir