Ana Sayfa 181. Sayı Matematik eğitimi üzerine

Matematik eğitimi üzerine

258

Matematik eğitimi hakkındaki düşüncelerimi daha önce bu köşede defalarca kaleme aldım; öğrencilerin zengin matematiksel bağları keşfetmeden, kanıtsız önermelerle, sadece doğru cevabı bulmak için matematiği öğrenmeye çalıştıklarını ve aslında okullarda adına matematik denen dersin matematiğe benzeyen bir kurallar yığınından oluştuğunu belirttim. Bu yazıda yine bu konuya değineceğiz, bu kez, ABD’de matematik öğretmeni olan Paul Lockhart tarafından […]

Bu içeriği görüntüleyebilmek için, şu seçeneklerden birine abone olmalısınız: 1 yıllık e-dergi aboneliği or 6 aylık e-dergi aboneliği.
Önceki İçerikPaleontolog Dr. Ferhat Kaya ile söyleşi:
Ataları ve kuzenleriyle Homo sapiens ailesi
Sonraki İçerikİnsanın ölümlülükle imtihanı – 2
Ayna, ayna, söyle bana…